2012. szeptember 7., péntek

Manna bogyó minta :-)

Első komolyabb mintám :-)
Ez a bogyó olyan úton módon született meg, hogy sajnos rá kellett döbbennem nem tudok fagolyót bekásázni. Eddig bármilyen mintával és gyönggyel próbálkoztam, sajnos a végeredmény mindig borzalmas lett. Viszont ennek köszönhetően jött létre a szerintem hiper szuper egyszerű Manna bogyó :-)
És ezúton szeretném nagy- nagy tiszteletemet kifejezni mindazoknak akik zsákszámra gyártják a mintákat, nem könnyű feladat, én ezzel is rengeteget szenvedtem.
Ha esetleg valakinek valami nem érthető mert bénán írtam le akkor nyugodtan lehet zargatni :-)






4 megjegyzés:

  1. Gracias por compartir....preciosa bb

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép kis bogyesz! Köszönöm a mintát!

    VálaszTörlés
  3. Köszi a mintát , én sem vagyok nagy bogyókészítő!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm a mintát,lementve! Képről azt hittem,hogy 15-ös és 11-es kásából áll, de kipróbálom azt a variációt is,mekkora lesz! :-)

    VálaszTörlés